Hoe automations je helpen om fouten en discussies met betrekking tot wachttijden te voorkomen


Wachten. Je doet het natuurlijk liever niet en al helemaal niet als het geld kost. In de praktijk zien we dat chauffeurs toch vaak onnodig staan te wachten. 3 tot 5 uur per week zijn hierbij geen uitzondering. Ja, je hebt hier afspraken over gemaakt met je leveranciers maar toch is het niet eenvoudig om deze afspraken toe te passen in de praktijk. 

Hoe komt dat nu? Daar kunnen we kort over zijn. Het is nogal een gedoe en rompslomp om precies in kaart te brengen waar overschrijdingen van wachttijden plaatsvinden en hoe lang deze precies zijn. Hier komt vaak een hoop uitzoekwerk en administratie bij kijken waar geen tijd voor is en wat ook niet het leukste klusje is om mee bezig te zijn. 

Automations maken je werk makkelijker
Automatiseer je wachttijden en ontvang een bericht wanneer een wachttijd overschreden wordt. Geen uitzoekwerk meer en de kans op fouten wordt weggenomen. Je kunt direct actie ondernemen en de overschreden wachttijd in rekening brengen of het contract met je leverancier optimaliseren door voortschrijdende inzichten per locatie. 

Ook handig: In een overzichtelijk dashboard zie je dagelijks de uitschieters per locatie, de prestaties ten opzichte van een week eerder en gedetailleerde informatie per locatie. Zo hoef je alleen nog maar te focussen op zaken waar je het verschil in kunt maken. 

Goed om te weten: we integreren gemakkelijk ‘plug en play’ met alle transportsystemen. Meer weten? Stuur ons dan even een berichtje: [email protected] 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

*