Technical Support Representative


Locatie Breda
Uren per week 40
Onderwijs HBO

Wat je mensen vertelt op feestjes
“Ik help mensen met technische vragen … uhh .. Ik doe iets met klanten.”

Bedrijf
Met Route42 hebben transportorganisaties één universeel Transport Intelligence Platform, waarop diverse bronnen kunnen worden aangesloten. Deze diverse bronnen kunnen elk type truck, trailer, externe hardware, externe API’s en/of Route42-hardware zijn. De klant krijgt via een web-based portal (dashboard) een volledig inzicht in verplaatsing, rijgedrag, brandstofverbruik en technische kwaliteit van alle onderdelen van zijn vloot, op elk moment.

Het karakter van Route42 is open minded waardoor we veel input van onze klanten ontvangen. Dit maakt Route42 tot wat het is vandaag en wat het morgen zal zijn. Ons product is gedefinieerd door de gebruikers en het gebruikerspotentieel.

De positie
Alle databronnen van trucks en trailers die samenkomen in een dashboard, leiden tot bruikbare en vertrouwelijke inzichten voor onze klant waarmee ze hun dagelijkse werkzaamheden kunnen aansturen. Soms komt het voor dat een klant moeite heeft om de resultaten of input op de juiste manier te analyseren.

Het is jouw taak om het eerste luisterend oor voor de klant te zijn en een oplossing voor hun probleem te vinden. Bij voorkeur een oplossing die eenmalig uitgevoerd hoeft te worden. Het automatiseren van processen moet een tweede natuur voor je zijn en daarnaast ben je niet bang om vragen te stellen.

Gewapend met technische documentatie en een portie motivatie, ben je niet bang om onze klanten te bezoeken, een kop koffie te drinken en hen te laten zien hoe je bepaalde zaken met elkaar kunt verbinden.

De taak is gevarieerd en omvat het volgende onder andere:

  • Duiken in data om de juiste inzichten te verkrijgen,
  • Hardware verzenden,
  • Hardware debuggen,
  • Ondersteuning helpdesk,
  • En tafelvoetbal spelen met je collega’s.

Kerntaken zijn onder meer:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon en/ of e-mail,
  • Ter plaatse basis hardware-ondersteuning wanneer foutopsporing op afstand niet werkt,
  • Automatisering van processen/ ondersteuning helpdesk,
  • Datadashboards bouwen in een tool als bigQuery. Zo kun je de klant waarde tonen uit de ruwe data en kun je snel problemen verhelpen met betrekking tot de verwerkte data,
  • Registratie hardware met behulp van API’s en orders gereed maken voor verzending,
  • Retour gekomen hardware checken waarom hardware defect is geraakt,
  • Analyseer klantvragen die binnen komen bij de helpdesk en beslis over de te nemen volgende stappen,
  • Mogelijk eindgebruikers trainen in het gebruik van het dashboard.

Jouw profiel

  • Hbo-denkniveau, diploma niet vereist,
  • Affiniteit met IT en ervaring met programmeren,
  • Affiniteit met hardware is een pro, geen must, het is geen rocket science,
  • Leergierig, we willen je graag lesgeven,
  • Vastbesloten om processen te automatiseren, probeer niet hetzelfde twee keer te doen,
  • Creatief, de klant komt er zelf niet aan uit dus wij zijn de aangewezen persoon,
  • Teamgeest, we hebben allemaal hetzelfde doel om aan te werken om onze klanten naar een volgend niveau te brengen,
  • Eerlijk gezegd, laten we zeggen hoe het is zodat we over de vervolgstappen kunnen nadenken.

Team
Bij Route42 draait alles om voorop te blijven lopen. Onze klanten, producten en medewerkers profiteren hiervan. Met passie, drive en energie maken wij het verschil en kom je terecht in een sterk, innovatief, enthousiast en leuk team. Je zult snel merken dat je werkt in een omgeving waar kennis en ervaring bij elkaar komt en waar medewerkers zich verbonden voelen met het bedrijf. Jouw takenpakket wordt jouw verantwoordelijkheid, maar je bent vrij om buiten de lijntjes kleuren.

Om support te leveren aan onze klanten, zul je snel je weg vinden binnen het bedrijf om samen met jouw collega’s een probleem en/of klantvraag op te lossen. Belangrijker is om te achterhalen wat de exacte pijn is of wat een klant daadwerkelijk nodig heeft, om samen het volgende niveau te kunnen bereiken. Je werkt nauw samen met onze Customer Success Manager.

Oh en BTW, we zijn een startup. Opwinding op enig niveau en een ongeorganiseerde chaos is te verwachten, maar plezier is gegarandeerd!

Neem contact op
Heb je vragen over deze vacature of wil je gelijk in gesprek komen met ons? Bel ons via +31 (076) 886 2205 of mail [email protected]


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

*