Vacature alert – Customer Success Manager

Route42 groeit. Dat lukt doordat we niet alleen door nieuwe innovatieve producten te ontwikkelen voor de transportsector maar vooral ook door organisatie van onze klanten te ondersteunen de waarde uit het platform te halen. Om er voor te zorgen dat de nieuwe klanten een vliegende start kennen bij het gebruik, maar ook aangehaakt blijven bij de snelle ontwikkelingen zoeken wij een gedreven Customer Succes Manager.

De Customer Succes Manager is betrokken bij de totale customer life cycle bij Route42. Het begint vaak al bij een proeftraject. Samen met de klant definieer je de klant doelstellingen tijdens de proefperiode en ben je verantwoordelijk voor de realisatie daarvan en  inventariseer je de onboarding behoefte van de klant. Na de handtekening ondersteun je de klant bij het onboarden.

Om goed te kunnen monitoren of de klant waarde uit het platform haalt stel je KPI’s en monitor je proactief of de klant op de juiste manier, naar tevredenheid en met succes met het Route42 platform werkt. Als een echte inhoudelijke specialist coach je klanten om het maximale uit de toepassing te halen. Zowel gevraagd als ongevraagd.

Jouw Kwaliteiten

————————

  • Ervaring met SaaS producten bij voorkeur op het gebied van customer success management
  • Sterke communicatieve vaardigheden (Nederlands + Engels) naar de klant maar ook de interne organisatie
  • Commerciële vaardigheden
  • Resultaat/ prestatie gedreven en doortastend wanneer het moet
  • Route42 is een jonge nieuwe organisatie. Sterke communicatieve vaardigheden sluit jouw advies nauw aan bij de vraagstukken van klanten
  • De samenwerking met je collega’s is constructief en werkt toe naar een optimaal resultaat voor de klant
  • Strategisch denken om de juiste oplossing voor de klant te combineren met Route42 producten
  • Data-driven decision making.

Wat ga je concreet doen

————————

  • Beantwoorden van helpdesk vragen van onze klanten Via mail en af en toe telefonisch
  • Het efficiënt inrichten van de helpdesk door antwoorden te formuleren op de FAQ
  • Meegaan met pre sales trajecten om het platform te demo’en en support te leveren bij proeftrajecten
  • Ontwikkelingen van best practices rondom klant onboarding
  • Zorgen voor lagere churn/ hogere upsell bij onze bestaande klanten
  • Maken van content om de interactie met het platform te verhogen
  • Een Route42 product expert worden
  • Voorstellen naar het product team om het product te verbeteren.

Waar jij komt te werken (over Route42)

————————

Route42 is de revolutionair op het gebied van technologie en data intelligence. Door deze beide werelden te combineren, maken wij de transportbranche niet alleen veiliger maar zorgen wij er ook voor dat de transporteurs geld overhouden. Dit is het afgelopen jaar niet onopgemerkt gebleven waardoor we flink aan het groeien zijn. Je komt te werken in een jong, ambitieus gedreven team met getalenteerde en enthousiaste collega’s. Daarnaast krijg je vrijheid om eigen kansen te creëren en te benutten. Verder heerst er een relaxte sfeer waar een potje tafelvoetbal niet ontbreekt.

Wat kun je verwachten

————————

  • Informele werksfeer op een toplocatie in het gezellige Breda
  • Company BBQ’s en borrels
  • Markt conform salaris €40.000-€60.000
  • Reiskosten vergoeding
  • Top team om mee samen te werken en prachtige klanten.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

*